fredag den 9. marts 2012

Vans authentic

I dag har jeg været ude at shoppe i Esbjerg med min gode veninde Rikke. Jeg har længe godt kunnet mig et par Vans, så da vi endelig fandt dem i rigtig farve og størrelse, var det bare super fedt! Det tog da også lidt tid, da det første sted ikke havde min størrelse, det andet sted havde ikke størrelser under 40, men heldigvis havde det tredje sted lige dem jeg ledte efter. Prisen på Vans i USA er tre gange mindre end i Danmark, så næste år skal jeg helt sikkert have mange flere af disse vidunderlige sko, haha. Jeg har lige smidt nogle billeder, håber i kan lide dem. Ellers købte jeg ikke andet, hvilket er rigtig godt, da jeg for tiden prøver at spare lidt op. Så må vi se hvordan det går.. 

I forhold til min rejse er der ikke sket det store siden sidst. Mange er allerede begyndt at få værtsfamilie, men jeg venter altså stadig på at få min. Det kan ske i morgen eller en uge inden jeg skal rejse, så det er bare med at være tålmodig. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar