lørdag den 2. juni 2012

Sidste skoledag

Torsdag havde vi sidste skoledag i Esbjerg. Så nu er det officielt helt slut med folkeskolen (udover de tre eksamener jeg lige mangler, men easy, easy). Det er lidt trist, at man ikke skal se de samme personer hver dag fremover, men jeg glæder mig helt sikkert også til at komme videre nu efter ti år!
.

Dagen inden sidste skoledag, var vi ude at bowle med klassen + vores klasselærer. Det var super sjovt, og jeg vandt da også anden runde med 99 point, wuhuu. Den første runde snakker vi ikke lige om. Så spiste vi kæmpe buffet med kyllingspyd, mørbradkød, pomfritter, whiskysauce (mums), salatbar, pandekager med is, brownies, softice og meget mere. Efter en hyggelig aften tog jeg hjem med en veninde, Rikke, som skulle sove hos mig. Da det endelig blev sidste skoledag, gjorde Rikke og jeg klar om morgen med kostumer, hår - og mit hår var i dagens anledning blevet farvet mørkt, som i kan se på billederne! På skolen spiste vi morgenmad, havde musikdyst mellem 9. og 10. klasserne, holdt prisoverrækkelser og kastede karameller til de små elever. Efter et par timer smuttede vi ind i Gryden, hvor alle Esbjergs skoler mødes på sidste skoledag og hygger, fester og drikker. Der var musik, hoppepude og "her-er-der-to-biler-du-må-smadre-aktivitet". Jeg mødte flere fra min gamle skole, som jeg ikke havde set i flere år, så det var så sjooovt.
.
Om aftenen holdt klassen fest i et meget lille klubhus, alt for lille må man sige. Men det gik, og vi havde en vildt hyggelig aften og fik afsluttet folkeskolen med manér! 
.
Rikke og jeg om morgenen - new hair!
Gryden Esbjerg 
Foran: Julie og Helena, bagved: Mig og Matilde
Gryden
Er ikke sikker, men tror, at vi er på hoppepuden lige der, haha
Mig, Matilde og Helena 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar