fredag den 31. august 2012

Meet the vikings

I onsdags havde vi Meet the vinkings på min high school. Det er en event, hvor alle der er kommet på et af skolens hold mødes i gymnastiksalen med familie og venner. Først spillede skolens band nationalsangen, og så gav cheerleaderne en opvisning. Det var min værtssøster, Alisons, første rigtige opvisning, så det var meget sjovt. Det gik heldigvis godt for hende! Bagefter blev hver sportsgren kaldt op, og man skulle stå i en lang række, mens vores træner holdt en lille tale. Det var sådanset det. Så var vi til et hurtigt møde for alle soccer spillerne og forældre. Det var en rigtig god oplevelse, og selvom det bare lige var en kort lille event, kunne man stadig mærke at stemningen på skolen er virkelig fantastisk!

En lille del af mit soccer team (jeg sidder på forreste række nr, 4 fra venstre)
Mens bandet spiller nationalmelodien
Da vi var oppe og blive præsenteret! Jeg står aller yderst til højre 
Torsdag var det super godt vejr, så Amber, Alison og jeg tog først på Taco Bell, som er en mexicansk fastfood kæde, som er virkelig god! Og derefter tog vi på stranden med Anna fra skolen. Vandet var så klart og der var omkring de 23 grader, men solen er meget stærk herovre, så det føles klart som mere. Vi købte en stor mint chocolate isbøtte og delte. Alt i alt en rigitg sjov dag. Om aften holdte vi sleepover at Taylors hus. Taylor er deres kusine, som har en tysk udvekslingsstudent lige nu. Nu er vi kommet hjem, og i aften står den på hygge og sjov med soccer holdet.

Indianola beach 
Mmm, ice cream! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar