onsdag den 22. august 2012

Mine første dage i Poulsbo

Jeg har været i Poulsbo hos min skønne værtsfamilie i 2 dage nu. Jeg kom mandag morgen til lufthavnen i Seattle, og jeg var virkelig nervøs! Jeg tror aldrig jeg har været så nervøs og spændt på samme tid. Da jeg kom ud i baggage rummet stod min værtsfamilie med et skilt, hvor der stod "Welcome Helena", blomster, balloner og gave som var en masse amerikansk slik - yummy! På vejen hjem stoppede vi ind på en pizza restaurant og spiste middag. Derefter kørte vi hjem til vores hus. Selvom jeg kun har været her, føler jeg mig allerede hjemme. Jeg må bare tage mad, når jeg har lyst, jeg kan låne alt muligt af deres som shampoo og body lotion og de har købt en badesvamp til mig, så der nu hænger 5 i deres badeværelse. De er meget afslappede i forhold til alt, så det er rigtig dejligt. 

Indtil videre har jeg haft så travlt med alt muligt. Den første dag tog Amber, Ali og jeg til skolen, så jeg kunne se den, og ordne nogle papirer. Og så skulle jeg lave en underlig test for at kunne spille sport for skolen, jeg bestod heldigvis. Så har jeg startet try-outs for soccer, hvor vi træner to gange om dagen i to timer fem dage i streg! Det er virkelig hårdt, langt hårdere end jeg er vant til i Danmark. Vi løber rigtig meget og laver tests og spiller lidt. Og vi må f.eks. ikke gå, når vi er på banen, så i mellem øvelserne skal vi jogge rundt. Men pigerne på holdet er rigtig, rigtig søde, og man hepper på hinanden selv bare i øvelser. Vores coach kommer med et nyt citat hver dag, som vi skal tænke over. Og ja, det er bare meget anderledes end i Danmark, men på den gode måde dog! Har til aften fik vi at vide, hvem der kom på holdet - and i made it! Så jeg skal spille på varsity team, som er det bedste af to hold. Jeg har nok lidt en fordel som udvekslingsstudent, men folk sagde jeg havde gjordt det rigtig godt, så jeg er bare glad lige meget hvad. Min værstsøster, Amber, kom også på holdet! 

Ellers har jeg bare mødt en masse nye mennesker fra min værtsfamilies familie, deres venner og pigerne på soccer holdet. Og i dag var vi i en virkelig skøn butik i Poulsbo, hvor man kan få alt muligt udenlandsk. Jeg fandt både rugbrød, knækbrød og asier! Og her til aften bestilte jeg en Iphone, som kommer om 2 dage! So excited. 

Min værtsfamilie og mig  i lufthavnen
Fra flyet til Seattle
Dansk mad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar