mandag den 17. september 2012

Seattle Space Needle

I går var jeg tog jeg til Seattle med hele gruppen af udvekslingsstudenter. Jeg tog med færgen fra Bainbridge klokken 8.45 am sammen med 4 andre. Da vi kom til Seattle mødtes vi med resten af gruppen. Vi var oppe i toppen af Space Needle, hvor man havde den smukkeste udsigt over hele Seattle fra alle vinkler. Der var dog ca. 40 minutters ventetid, så det er ikke noget jeg vil gøre mere end en gang. Når du har været der en gang, har du set det hele. Efter det gik vi hen i Seattle center, som er et center fyldt med spisesteder! Jeg fik cheeseburger med pomfritter - yummy. Vi tog færgen tilbage klokken 4.45, så det var en rigtig god, men lang dag. Det er altid skønt at være sammen med de andre udvekslingsstudenter, for de er alle super flinke og vi har jo en del til fælles. Lørdag aften havde vi team bonding hjemme ved Abbie, en fra mit soccer team. Vi tie dyed t-shirts, spiste aftensmad og så 'She is the man' på en storskærm i haven under en masse puder og tæpper. Det var vildt hyggeligt. Her i dag skypede jeg med to af mine veninder, Rikke & Julie. Det var dejligt lige at høre, hvordan det hele står til i Danmark. Efter det var jeg med mit soccer team ude og lave frivilligt arbejde i 3 timer i Fish Park. Efter det fik vi allesammen pizza. Her kommer lige nogle billeder fra Seattle turen.

Har lovet lige at lægge min adresse ud her på bloggen til dem der har lyst til at sende breve eller pakker fra Danmark. Alt modtages med glæde, specielt mørk pålægschokolade og dansk slik, haha. I miss that! 

Helena Harbo Andersen
2052 NE Norrland ct 
Poulsbo, Wa 98370
USA
Seattle Space Needle fra jorden
Udsigten fra toppen
Matilda, mig & Eveliina på færgestationen
Lena, mig & Matilda på toppen af Space Needle



Exchange students!

Seattle pic
Hele gruppen (jeg er nr. 5 fra venstre)
En af pigerne bestilte waffles with pork, skørt!
Seattle waterfront

Ingen kommentarer:

Send en kommentar