tirsdag den 9. oktober 2012

Homecoming

I fredags havde vi vores homecoming football game, hvor næsten hele skolen var ude at se kampen og støtte vores drenge. Alle elever dresser up i lilla og guld, og spray hår, maler kroppen osv. Det var en rigtig god kamp, mest fordi vores skole vandt 48-18! I pausen spillede skolens band som altid, og de er super gode og mange - de fylder hele football banen. Mens kampen blev spillet var der to gange hvor ukendte folk, formentlig elever, løb ind på banen. Første gang var det en i et banankostume, og senere en pacman figur der jagtede to personer som mest lignede spøgelser. Det var virkelig skørt, og noget jeg slet ikke lige havde set komme. Men folk er helt vilde med det, og hepper på dem der gør det, haha. 

North Kitsap Vikings mod North Mason BULLDOGS - derfor skiltet!
Vores hold løber på banen
Billede fra kampen 
Lørdag havde vi vores homecoming dance! Vi startede dagen med at køre ud og købe sko til både mig og Ali, og købe den her blomster ting, som man giver til sin date. Efter det tog vi hjem og gjorde os klar til om aftenen. Jeg er så heldig at min værtsmor, Maggi, er frisør, så hun stylede mit hår, som jeg gerne ville have det. Klokken 17.30 mødtes hele min gruppe i Ashley's hus, og derefter tog vi ned til Poulsbo Waterfront, hvor vi tog en masse billeder. Homecoming er meget about billeder, både gruppevis, parvis, enkeltvis osv., det helt vildt så mange billeder der blev taget den dag! Derefter tog vi ud at spise på Sogno de Vino, som er en italiensk restaurant downtown. Det var super lækkert, de fleste af os fik dog bare pizza - ikke så fancy igen. Efter middagen kørte vi alle hen til skolen (her er det igen perfekt at 16-årige herovre har bil, hehe). Vores kantine var lavet om til dansegulv med DJ og hele molevitten. Det var super fedt, totalt amerikansk og meget anderledes end hvordan vi fester i Danmark. Helt klart en aften jeg aldrig vil glemme.

Hele homecoming gruppen! Og vi har mindst en fra hver årgang, meget sjovt
Gabrielle, mig, Ashley, Alison, Madi og Rieley 

The sisters!
Ivan og jeg 
Søndag skypede jeg med min familie i Danmark, og derefter tog Maggi, Dan, Ali og jeg på hiking i bjergene. Amber har arbejde hver søndag fra nu af, så hun kunne ikke komme med. Vi kørte i cirka en time, og på vejen spiste vi på Fat Smitty's, som er en kendt amerikansk burgerbar, som ligger på vejen til Olympic. Deres burgere er enormt store, og indefor hænger der 1 dollar sedler, som folk hænger op alle vegne, på loftet væggene, overalt! Jeg kunne faktisk rigtig godt lide at hike. Jeg håbede lidt på at se en sort bjørn, en cougar eller et andet eksotisk dyr de har herovre. Men det eneste vi så var nogle elge. Vejret var skønt, omkring 25 grader. Og i dag til fodbold practice klokken 3-5 er jeg rimelig sikker på at der var over de 25, for jeg var ærligt talt ved at dø af varme! 

Man kan se over til Canada, og midt på billedet kan man se, hvor der har været en skovbrand!
Ali and me
Mine værtsforældre 
Ali, mig og Dan, som sniger sig ind på billedet, haha
På Fat Smitty's
Loftet, som er fyldt med 1 dollar sedler. 

Tror det var det for nu, see ya guys!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar