mandag den 29. oktober 2012

Corn maze & haunted wrecking yard

Hej igen, så er det noget tid siden jeg sidst har opdateret, så her kommer lidt fra den sidste uges tid. Mandag havde min host sister, Alison, fødselsdag, så dagen inden samledes hele familien hjemme ved vores oldemor og fejrede alle dem som havde fødselsdag i oktober. Det var rigtig sjovt at møde dem alle, for der var en del, som jeg ikke havde mødt før. Deres familie er virkelig stor, og det er faktisk kun min værtsmors side. Hele min værtsfars familie bor i Californien! Mandag var det så Alis fødselsdag, og jeg havde købt en bluse til hende, som hun blev rigtig glad for. Hun tog den på samme dag til skole, så det var vidst et godt køb! Vi har meget den samme stil, så det var ikke så svært at skulle købe en gave. Om aftenen fik vi kinesisk take-away mad - Alis favorit, og det er faktisk bedre end det lyder, haha. Er lidt ked af at jeg ikke når at have fødselsdag herovre, for det er så anderledes i skolen. Alle ens venner giver en balloner, en kage, kort og gaver osv. i løbet af dagen, så da dagen var omme kunne Ali næsten ikke bære alle hendes ting, hun havde fået!

Torsdag og fredag havde vi ingen skole på grund af konferencer! Så det var virkelig lækkert. Onsdag efter skole tog jeg ud i centret med Amber, Matt, Lindsay og Alison og shoppede lidt. Og efter det tog vi ud på en italiensk resaturant, hvor en masse af Alisons venner kom og fejrede hendes fødsesdag. Der er fuld gang i halloween herovre, så mig, Amber, Matt og Ali tog ud på en Corn Maze om torsdagen. Det er en slags kæmpe labyrint lavet i en kornmark. Vi skulle finde 8 poster, og det var super svært, og vi for vild hele tiden. 

Vi gennemførte the Corn Maze
Fredag aften var der en hjemme football game. Min skole vandt 29-12, men det var lidt en flad kamp, ikke rigtig så mange mennesker der var derude og kigge. Efter kampen tog jeg med en gruppe venner på Wendy's. Og fredag aften modtog jeg en pakke fra Danmark fra mine dejlige farmor og farfar med en masse dansk slik, mums! Så skønt at få ting fra danmark, og det var rigtig sjovt for pakken duftede præcis som min farfar og farmors hus! 

Pakken fra mine bedsteforældre
Lørdag tog jeg i biograffen med min veninde Anna, og vi så Taken 2. Rigtig god film! Vi havde næsten hele salen for os selv - udover os var der kun et par stykker blandt andet en mand som kom alene, og sov under hele filmen. Lørdag aften havde jeg et exchange student meet med min gruppe. Vi mødtes i Jodi's (min coordinators) hus og spiste aftensmad og lavede æbler som vi dyppede i karamel og krymmel. De var totalt svære at spise, men smagte fantastisk! Efter det tog vi ud til en haunted wrecking yard. Det var super sjvot og skræmmende, men jeg havde forventet at det ville være værre end det egentlig var. Der var levende mennesker indeni, som skræmte dig, og der var en som jagtede dig med en motorsav! Det allermest uhyggelige skete dog mens vi stod i kø til at komme ind, for en mand med en sort maske sneg sig ind på min bagfra, så da jeg vendte mig om, stod han bare og stirrede på mig - det var så skræmmende, for jeg var slet ikke klar på det, haha! Og det pinlige var at den samme mand gjorde det to gange. Jeg ville helt sikkert gøre det igen, for det er virkelig sjovt, når man er en hel gruppe som går igennem. Næste lørdag har vi igen en exchange student meet, hvor vi tager til Seattle aquarium. Jeg glæder mig, for elsker virkelig alle i den gruppe!

Lørdag aften i Jodi's hus

Crazy germans! Fynn and Marius
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar