mandag den 5. november 2012

Halloween

 I onsdags var det endelig halloween! Onsdag er allerede en forkortet dag, og den blev endnu kortere fordi det er en helligdag. Så jeg var i skole fra 8.45 til 10.45, og hver klasse varede 15 minutter. Totalt skørt, for vi kunne slet ikke nå at lave noget som helst. Om eftermiddagen tog jeg hjem til Becky sammen med Bri, Lexi og Marrisa, og vi gjorde os klar til Trick or treat. Jeg var en zombie bride, og vi havde fundet en gammel brudekjole i en genbrugsbutik, som jeg rev op. Beckys mor var super god til at komme med ideer til vores kostumer, og vi havde en masse ting som falsk blod osv. Så vi lavede nogle rigtig gode kostumer, hvis jeg selv skal sige det! Om aftenen tog vi så ud og lavede Trick or treat i et nabolag, Woods and Meadows, som er kendt for at gå op i halloween, og hvor alle tager hen på halloween. Og det må man sige var rigtigt, for der var så fyldt, og bilerne holdt parkeret i lange rækker. Men ellers gik vi rundt til en masse huse og fik slik. Mange af husene var virkelig pyntet med halloween ting, og nogle havde endda lavet et mini haunted house i deres forhave! Jeg troede egentlig at det mest var små børn som gik på trick and treating, men der var faktisk også en del på min alder. Så det var slet ikke akavet, som det sikkert ville være, hvis en på min alder gjorde det på fastelavn i Danmark. Vi havde en super sjov aften, og fik samlet en masse slik sammen. Det begyndte dog at regne omkring klokken 9, så alt vores makeup begyndte at løbe, så derefter tog vi bare hjem, for det var ikke det fedeste. 
Marissa og jeg + Bri i baggrunden - lidt sjov mens vi gør os klar, haha
A zombie eating brains - or is it just pizza?
Becky as ghostbride, Bri as zombie bridesmaid, Lexi as a cat, me as a zombie bride, and Marissa as a hippie 
Bri og jeg, all dressed up! 
Ude på Trick or treat
Ellers så har jeg haft en super travl weekend. I fredags tog jeg til YMCA med Travis, Mike, Ryan, Maren og Lydia, som er et kæmpe fitness center, hvor alle unge kan komme gratis fredag aften. Der var pool, klatrevæg, sportshaller, tusindvis af maskiner og meget mere! Lørdag havde vi en soccer kamp, og vi vandt 4-1, så nu er vi videre til State! Så vi spiller om at blive den bedste i hele Washington, hvilket er ret vildt! Så nu er det vind eller forsvind kampe, og der er højst 4 kampe tilbage, hvis vi bliver ved med at vinde. Lørdag aften tog jeg til Iverson Brothers koncert med Amber, Lindsay og Anna. Vi havde det så sjovt, var på Taco Bell, og fik Slurpees fra 7-11, som de mente jeg bestemt skulle prøve. Det smagte nu meget som slush-ice, men det var fint nok. Søndag formiddag skypede jeg med min veninde, Julie, fra Danmark, så dejligt lige at høre hvordan det går derhjemme! Og derefter tog jeg ud at skøjte med Samantha, Emma, Emmalee og Travis. Så alt i alt var det en super god weekend, nu vil jeg smutte i seng, for alle de andre sover allerede. Knus fra America!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar