søndag den 11. november 2012

Lots of hugs & P.E. award

Saa er det blevet loerdag, og vi har en forlaenget weekend fordi det er Veterans day paa mandag, saa det er skoent. I tirsdags havde vi vores allersidste soccer kamp. Det var vind eller forsvind, og vi tabte jo dersvaerre 3-0. Jeg var egentlig ved at vaere lidt traet af soccer og alle vores traeninger, men nu naar det hele er ovre, savner jeg det faktisk! Men jeg skal til basketball try-outs paa mandag, tirsdag og onsdag, saa det haaber jeg bliver sjovt - og at jeg kommer paa hold. Men nu maa vi se, for jeg har aldrig rigtig spillet basketball foer, men min hoejde giver mig helt klart en fordel.

I torsdags var det 'International hug an exchange student day', og jeg fik massere en knus i skolen. Proevde at taelle, og tror det endte med 15 i alt. Tror ikke der var saa mange der kendte til dagen, men jeg postede et billede paa facebook, saa jeg synes det var rigtig fedt, at der var saa mange der huskede det!


I fredags i P.E. fik jeg en award for maanends student sammen med en anden dreng! Jeg fik et diplom, en flot t-shirt, et billede haengt op i gangen og vi kommer maaske i vores yearbook. Det er mega fedt, og jeg er super stolt, for der er virkelig mange der har P.E.! Man ja, lige meget hvad kommer jeg faktisk i vores yearbook, for de laver nemlig en hel side om os udvekslingsstudenter med billeder og interviews. Vi har allerede faaet taget billeder tre gange, fordi de vist kom til at slette dem foerst og anden gang manglede de et par billeder mere.

Ellers er der ikke sket saa meget nyt, tiden flyver bare afsted. Det er jo allerede snart december, jul, nytaar og alt muligt. Mig og en af mine venner, Cooper, har talt om at starte en badminton klub paa skolen. Alle synes det er super cool, at jeg er god til badminton, og folk jeg slet ikke normalt taler med, ved aabenbart at jeg er god til det. Naa men, tennis traeneren paa skolen har sagt at han vil hjaelpe os med det, hvis der er nok der vil vaere med, saa det kunne vaere virkelig fedt, hvis det blev til noget. Det ville nok kun blive to gange i ugen, men det er State championships og det hele, som vi kan tage til. Skal nok holde jer opdateret, om det bliver til noget!

Imorgen, soendag, tager jeg paa shopping i Tacoma med Maggi, Ali, Amber, min kusine og hendes mor og deres udvekslingsstudent fra Norge. Det glaeder jeg mig til, saa kan jeg endelig faa koebt noget vintertoej. I maa have det rigtig godt, knus herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar