onsdag den 12. december 2012

Ask me a question

Hello again!

Nu har jeg vaeret her i USA i et godt stykke tid, og jeg ved at der er nogle kommende udvekslingsstudenter eller folk som overvejer at blive det, der laeser med. Saa taenkte at jeg ville lave en lille spoergerunde. Saa hvis der er nogen der har nogle spoergsmaal om det at vaere paa udveksling eller bare om mit liv herovre, saa spoerg endelig! Da jeg selv overvejde at blive udvekslingsstudent, laeste jeg masser af blogs, og det hjalp mig meget med at tage beslutningen om at tage afsted. Alle nysgerrige, ikke-kommende udvekslingsstudenter er selvfoelgelig ogsaa velkomne til at stille spoergsmaal! 

Saa hvis i har spoergsmaal, saa skriv en kommentar til det her indlaeg, eller send en mail til helena.harbo.andersen@hotmail.com.

Knus, xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar