mandag den 10. december 2012

Det december

Så er det rigtig blevet december, men er dog ikke helt i julehumør uden julekalender i tv'et, adventsgaver, konfekt og så videre. Vores hus er dog fyldt med julepynt, så lidt jul er der da. Og jeg har fået en skrabe julekalender fra mine bedsteforældre i danmark, hvilket er skønt! Går efter rensdyrene og de 5000 kroner i år. 

Fredag efter skole tog jeg til downtown Poulsbo for at købe lidt julegaver til min familie i danmark. Det var super hyggeligt bare at gå rundt og kigge i butikker og købe gaver! Downtown er fyldt med julelys og små, sjove butikker. Sender gaverne afsted her mandag d. 9 december, så de burde komme frem inden jul. Men ved snart ikke med den amerikanske told, det tager 100 år hver gang! Om aftenen spillede drengene basketball kamp, så den tog vi selvfølgelig hen at se. De vandt, så det var godt! Elsker alle basketball kampe her. Der kommer altid en masse mennesker, så det er super hyggeligt og der er en masse at snakke med, samtidig med vi cheer på vores skole. Efter kampen tog Jacci, Zane, Brendan, Cooper, Abbie og jeg hjem til Jacci, og så et par afsnit af Walking Dead, som er så populært herovre - det er et show om zombier, men faktisk meget spændende.  
Synes lige, at jeg ville vise jer Jaccis flotte parkering! Og Jacci og Brendan der der "slås" i baggrunden - haha, skøre venner  
Lørdag havde vi et christmas party med min exchange student group. Vi skulle hver især bringe nogle cookies, så inden vi tog derhen, tog vi til min tante og onkels hus og lavede en masse forskellige juleting. Jeg bagte pebernødder og de blev helt rigtige selvom det var lidt svært med den danske opskrift fordi de jo bruger cups and pounds her i stedet for ml og gram. The christmas party var super hyggeligt, og det  var skønt at se de andre igen. Vi havde Most ugly christmas sweater contest, som er gælder om at have den "grimmeste sweater". Jeg vandt desværre ikke, haha. Vi fik også taget billeder med Santa, og spillede et slags pakkeleg. Vi sad i en cirkel og lagde alle pakkerne i midten, og derefter gik det på tur med at tage en gave. Man måtte enten tage en fra midten eller stjæle en, der allerede var åbent. Når en gave havde været stjålet tre gange, kan den ikke stjæles mere. Jeg endte med at få en lille figur ting som man kan dekorerer. Vi havde også en lille leg hvor vi skulle gætte hvor mange m&m's der var i en water bottle, og den der kom tættest vandt den. Jeg gættede 412, og der var 402, så jeg vandt - stolt, følte mig rimelig klog! Ellers spiste vi bare masser af cookies og jeg fik simpelthen den værste hovedpine på grund af alt det sukker, plus jeg ikke rigtig havde spist andet til middagsmad den dag. Om aftenen tog jeg med en gruppe venner ud at bowle. Der var fri baner fra 10 pm til 1 am! Det er helt som i Danmark, ingen forskel der, men det var helt sikkert sjovt! 

I min onkel og tantes hus
Ugly sweater contest
Ali og jeg sammen med Santa og hans elf 
Ja, min sweater siger: Chillin' with me snowmies 
Hele gruppen af udvekslingsstudenter   
I dag er det søndag, og jeg har været til min værtssøster, Ambers, soccer game. Og ellers så jeg Seattle seahawks tæske Arizona 58-0 i fjernsynet. How i love NFL sunday! Nu vil jeg se en film med Alison, og i morgen er det mandag og skole igen. Knus herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar