onsdag den 27. februar 2013

TOLO

I lørdags havde vi vores winter dance på skolen, som også er kaldt tolo. Aftenen inden tog Ali og jeg til Desert Sun og fik en spray tan. Det så faktisk rigtig godt ud, selvom mine hænder var en lille bitte smule orange. Om lørdagen gjorde jeg mig klar hjemme sammen med Ali. Jeg havde lånt min kjole fra min veninde, Johanne, der går til Kingston. Vi tog et par billeder og derefter tog jeg til min veninde Taylors hus, hvor hele min gruppe på ti spiste og tog billeder, og ellers bare hyggede inden vi kørte hen til skolen. Vi fik nogle rigtig gode hjemmelavede burgers, og jordbær dyppet i chokolade, så lækkert! 

Vores tolo tema var Las Vegas, så der var udsmykninger i Vegas style. Og ellers var der bare dansegulv inde i det der normalt er vores kantine, og vi havde en DJ der arbejder på en af de store radiostationer i vores område. Så det var super fedt. Vores dance sluttede ved 10.30 tiden, og derefter tog jeg med Taylor, Tyler, Taylor, Jacob og Marcus til Marcus's hus hvor vi bare havde en super sjov aften og  sleepover.  

TOLO plakat rundt omkring på skolen
Ali og jeg 
And this is why i love my host sister!
Hele vores gruppe. Mig og Taylor, Kelly og Marcus, Emma og Michael, Taylor og Tyler, Sierra og Jacob
Mig og min tolo date Taylor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar