fredag den 29. marts 2013

Spring break is here

I onsdag begyndte vores spring break endelig, og vi har ikke skole i elleve dage. Der er rigtig mange som tager på en lille ferie, men vi bliver hjemme for vi skal til Hawaii om nogle få uger. Selvom jeg da gerne ville tage et eller andet cool sted hen, er det slet ikke så slemt at blive hjemme. Her er vejret totalt gået amok. Der er omkring de 20-23 grader, og solen er super skarp. Så i dag da vi havde to timers træning udendørs, kunne jeg helt sikkert se at jeg var blevet mere tan en før. Skønt, skønt, skøøøønt. 

Jeg klager ikke 
Efter skole onsdag tog jeg til Subway med Anna, og ellers bare hyggede for lidt tid. Om aftenen var vi en gruppe der tog til Daniels hus og havde en film aften. Mig, Daniel, Hans, Taylor, Kati, Leah og Marvin. Vi så The 40 Year Old Virgin og en scary movie, som jeg ikke lige kan huske navnet på. Det var en super sjov aften. Omkring midnat tog Taylor og jeg hjem til Taylor hvor vi skulle sove. På vejen hjem tog vi forbi Walmart, og købte chicken nuggets og ice cream, som vi tog hjem og spiste mens vi så et afsnit af Carries Diaries. Perfekt måde at starte ferien ud på! 

Taylor og vores midnight snack
I dag har vi bare haft træning, og det var alt alt alt for varmt. For jeg havde lange tights og en sort t-shirt. Så jeg var ved at dø af varme da vi var færdige. På lørdag har vi et track meet, og jeg troede oprindeligt ikke at jeg skulle med, for det er kun top to i hver event. Men jeg er kommet med i to relays, så det bliver så spændende. Glæder mig meget. Ellers har jeg ikke de store planer for spring break. Tager sikkert til Seattle og lidt rundt omkring, men ellers står den bare på afslapning. Kram herfra  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar