søndag den 24. marts 2013

What I have been up to

I dag er der 82 dage til graduation. Det er så underligt, tiden flyver virkelig bare afsted. Og selvom det bliver vildt skønt at komme hjem, kan jeg slet ikke forstille mig at skulle forlade alt sammen herovre. But anyway, alt går rigtig godt for tiden!

Jeg har rigtig travlt med track. Vi har haft tre meets siden sidst. Vi havde et i Port Angeles som var vådt hele dagen. Det regnede og var super koldt, og alt vores tøj og sko var smurt ind i mudder i slutningen af dagen. Jeg sprang højdespring, og jeg fik 4'4 hvilket var min rekord. Jeg kom også over 4'6. Men da jeg kommer over stangen og kigger tilbage og ser at den stadig er oppe, blev jeg rigtig overrasket og hopper op. Men lavede en for stor bevægelse, for derefter faldt stangen ned. Og jeg havde slet ikke rørt den på noget tidspunkt. Så det var surt, men også en smule sjovt, for alle var so excited da jeg kom over, lige indtil  den så faldt ned! Ellers løb jeg to relays 4x200m, og 4x400m. Tror vi fik 5. eller 6. plads i den første, og 4. plads i den sidste. I tirsdag havde vi så et home meet, som var meget lille. Det var også super koldt og regnfuldt, så det var der ikke så meget ved. I går, lørdag, havde vi så et meet ovre nær Edmonds som var kæmpe stort. Da var 16 forskellige skoler! Jeg fik igen 4'4 i højdespring og så vandt mit sprint medley team, som var Ali, Kamina, mig og Clara, første plads. Vi knuste alle de andre hold, det var en fed fornemmelse. Det var en perfekt dag, for det var så varmt. Sikkert ligeså varmt som dansk juni vejr, hvilket er skønt for det jo kun marts lige nu. Men det går lidt op og ned, for vi havde super vejr, så sneede det i en time, og lige bagefter igen godt vejr igen. Mærkeligt! 

Fjerde plads ved the Port Angeles meet 
Mig, Ali, Kelli og Holly. 
Mine nye spikes for track 
Sidste søndag var det St. Patrick's Day her i USA, hvilket er kind of a big deal for mange herovre. Det er vidst en irsk helligdag. Folk tager grønt tøj på, og de voksne tager på pub og drikker øl hele dagen. Vi lavede grønne pandekager og grøn scrambled eggs til morgenmad. Om aftenen tog jeg til Coopers hus med Brendan, Anna, Jacci og Addie, hvor vi havde en St. Patrick's day dinner. Det var super hyggeligt!   

Pandekager a la St. Patrick's Day, mmm
Hele ugen i min engelsk klasse har vi haft "lange" fremlæggelser, som bare skulle være en tale på omkring 3 minutter. Så det er jo ingenting, men herovre er det virkelig laaaaaang tid. Vi kunne selv vægle vores tema, men det skulle have some kind of connection til noget vi havde læst eller set i klassen. Min tale var om hypnosis! Bagefter skulle halvdelen af klassen skrive en kommentar til talen, og syntes nogle af dem var sjove, så der kommer lige et billede af nogle af dem. 
Fik forresten -A, wohoo
Ellers har det været en super god weekend so far. I fredags tog jeg over til min veninde, Johannes, hus. Vi gik i deres hot tub, det var skønno. Senere tog vi ned til Indianola dock sammen med Daniel og Hans, det var sjovt. Hele lørdagen havde vi som sagt et meet, og om aftenen tog jeg jeg over til min veninde, Taylors hus. Senere tog vi ud og fik frozen yougurt og i biografen og så Olympus has Fallen med Daniel, Hans og Alex. De er seriøst nogle af de sjoveste personer jeg har mødt herovre, grinte gennem hele filmen. Efter det tog jeg hjem til Taylors igen og vi havde en sleepover. Om morgenen lavede vi crepes med jordbær, såååå lækkert. Håber i har det godt hjemme i Danmark, I will be back soon!  

Mig og Johanne ready to hot tub, yaaaaay
Alex glæder sig til den nye Monsters Inc. kommer ud, hahaha
Gør morgenen lidt bedre end normalt 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar