torsdag den 23. maj 2013

Districts champions

Sidste weekend havde vi districts i track som var i Sumner, og jeg kvalificerede i 800m og 4x400m. Vores district er omkring 24 skoler, det er hvert fald, hvad jeg har hørt. Så det er rimelig stort, så var bare tilfreds med at nå dertil. Vi fik tidligt fri fra skole fredag og vi tog afsted igen om lørdagen, så det var hele to dage. Jeg fik 12. plads over all i min 800m, og fik en ny bedste tid. Så det var godt nok. 800m dræber mig hver gang jeg løber den, det er simpelthen så hårdt! Til gengæld fik vi 1. plads i vores 4x400m! Så vi er district champions! Og hele vores pige hold vandt også klub titlen, så det var fedt. 

Men ja, jeg havde det rigtig sjovt. Det er sjovt bare at være der og heppe på alle de andre, når man ikke selv er på. De næste tre dage tager vi til State, hvor jeg måske for lov at løbe vores 4x400m. Jeg krydser mine fingre! 

Sidste weekend havde vi jo forresten også Viking Fest her i Poulsbo. Da det er en Norwegian by fejrer, de 17. maj hvert år, som er Norges independence day. Downtown var der parade, forlystelser, masser af boder med mad, og folk tog egentlig bare derned for at hænge ud med venner og familie. Jeg tog derned lørdag aften sammen med Travis og Johanne. Det var nu ikke helt så sjovt som jeg havde troet. Forlystelserne så seriøst ud som om de kunne brække hvert sekund. Og mange teenagere bruger Viking Fest som en undskyldning for at drikke og ryge, og siden der er masser af politi dernede bliver de anholdt, og ja, det er noget værre rod. Om søndagen tog jeg med min værtsfamilie til Pancake Breakfast på skolen, som var noget velgørenheds noget. Det var super lækkert! Senere på dagen tog Anna og jeg til Bremerton, fordi vi var inviteret til Sons of Norways celebration of 17. of May. Det var egentlig næsten kun nogle gamle mennesker der var der, men de var utrolig glade for vi kom. Så det var helt sikkert det værd. 


Og vi er det bedste pige hold i vores district, yeee
4x400 team. Mig, Clara, Abbie, Annika, Reagan og Olivia
På podiet - Mig, Annika, Oliva og Reagan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar