tirsdag den 28. maj 2013

State championship & Ocean Shores

Så er vores track sæson officielt ovre. Det eneste der er tilbage er vores banquet på onsdag, hvor der uddeles priser, diplomer og letters. Vi fik en mail, der sagde, at alle skal komme fint dressed up - altså i kjoler, skjorter og så videre. Denne weekend tog vi til vores state championship som blev holdt i Mt. Tahoma omkring halvanden times tid væk. Det var fra torsdag til og med lørdag, men jeg tog kun afsted om torsdagen. Vi var i alt 34 der tog afsted! Der var blevet lavet t-shirts til os alle sammen, som siger NK STATE 2013. De er super fede. Og vi fik gratis mad på bussen, det var bare luksus altså. Da vi kom frem, stod det bare ned i stænger, og det blev ved med at regne hele tiden vi var der. Vi måtte ikke sidde i tribunerne, fordi så var der ikke plads til alle tilskuerne. Så udenfor stadionet var der kæmpe telte stillet op over det hele fra alle skoler, det lignede en hel festival. Men ja, jeg kom desværre ikke til at løbe, for jeg var kun alternate, og de fik ikke brug for mig. Så det var surt, men bare det at være der, var super fedt. Det var både 2A, 3A og 4A skoler der. Vi er en 2A skole, hvilket er mindre end både 3A og 4A. Synes godt nok stadig vi er en rimelig stor skole, men sammenlignet med andre skoler herovre, er vi ingenting. Så der var SÅ mange atleter og tilskuere. Der var endda en kæmpe storskærm, ligesom når de professionelle løber. Vores 4x400 hold, som jeg skulle have løbet for, fik by the way 7. plads i hele staten. 
Sød note vi også lige fik (mit navn er altid med O herovre...)
Hele State holdet med vores nye shirts!
4x400 team - Reagan, mig, Clara, Olivia, Annika og Abbie 
Om fredagen havde vi en furlough day, så skole fra 8 til 10.45! Efter skole tog jeg hjem til Taylor, og vi tog færgen over til Edmonds, hvor hendes bedsteforældre bor. De lånte os deres bil, så vi tog til det her kæmpe shopping center kaldet Alderwood Mall. Sikkert på størrelse med Kolding Storcenter, det var crazy stort! Vi kiggede lidt i butikker, købte ikke så meget - nederdel og nye converse. Sent om aftenen tog vi færgen hjem igen.
Taylor og jeg on the roooooad 
Solnedgang fra Edmonds færgen
Tror da vidst det var på tide, hehe 
Dagen efter tog jeg på camping med min værtsfamilie. Vi tog til Ocean Shores, som er ude ved vestkysten. Det regnede hele den første dag, vi var der. Heldigvis havde vi en campingvogn, så vi sad bare derinde og så film og spiste meget usundt! Det var lidt bedre dagen efter, så vi tog ind til en lille by og ud til stranden. Vi endte dog med at køre hjem den samme dag, selvom vi egentlig skulle være blevet til dagen efter. Men det var en fin nok camping tur alligevel, det var hvert fald dejligt at komme lidt væk fra alting. 
This is what happens, when we go camping 
Camping når det regner. Sucks 
Vind i håret. Og min Lucyyy
Amber, mig og Ali 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar