onsdag den 26. juni 2013

Graduation + grad night

Jeg havde jo nogle dage før graduation hvor jeg havde fri mens alle andre i familien var i skole og på arbejde, så om torsdagen tog jeg ud at shoppe med Bri. Først gav hendes mor os Starbucks og derefter tog vi i centret. Bris havde fødselsdag dagen efter, så hendes mor havde givet hende hendes kort så hun kunne gå fødselsdags shopping. Ikke dårligt da. Så vi fandt en masse ting til hende. Vi ledte også efter en ting vi begge kunne købe, som en veninde ting, så vi altid kan huske hinanden. Vi fandt en fed ring i Forever 21, så det blev det. Ellers købte vi også en masse slik til min værtssøster Ali, fordi hendes kæreste lige havde slået op med hende. Poor little giiiirl. 

Jep, masser af sol i Silverdale
Dagen efter var det endelig graduation dag! Vidste ikke helt, hvad jeg kunne forvente andet end det jeg havde set på amerikanske film. Jeg gik over til skolen klokken halv fem og folk stod allerede i kø for at komme ind selvom det først startede klokken syv. Vi mødtes i hallen og tog billeder, og lige talte det hele igennem igen. Og så endelig klokken syv gik det løs. Vi gik ind i vores stadium på en lang række, skolens band spillede og der var tusindvis af mennesker. Vi gik med vores walking buddy, hvor du normalt går med din bedste ven. Jeg gik så med min veninde Anna, som også er udvekslingsstudent, bare fra Norge, og det var pisse fedt at dele den her oplevelse med hende. Vi havde taler fra de to elever med højest snit, vores class president og vores inspektør. Derefter kom alle skiftevis op på scenen, hvor de sagde ens navn og vi fik vores diplom. Det var så så så fedt, og amerikansk og jeg kom virkelig til at tænke over, hvor meget jeg ville komme til at savne alle sammen! Efter vi var færdige med hele ceremonien tog vi billeder med familie og venner. 

Stadiummet bliver gjort klar til graduation
På vej derind. Dette billede kom forresten i avisen!
Halvedelen af alle NK graduates 
Min værtsfamilie og jeg
Taylor
Josh
Anna, my lovely Norwegian and walking partner 
Anna
Mine skønne piger, Bri og Becky 
Rachel
Og vi poserer lige igen

Brendan
Briiiii
Megan
Lige efter vi var færdige med billeder og så videre klædte vi om og tog afsted til GRAD NIGHT, hvor vi skulle være oppe og have det sjovt hele natten! Det var lidt en hemmelighed, hvad der skulle foregå, så alle var super spændte. Vi kørte i en masse små busser ud til et stort hus, hvor vi fik aftensmad. Derefter var der alle mulige aktiviteter. Vi gamblede, havde et bål hvor vi grillede s'mores, så billdeder, spillede Wii og så et kæmpe fyrværkeri show. Tror det varede ti minutter eller sådant noget, og det var kun på grund af os! Da klokken blev 1 om natten, kom der en kæmpe stor yacht og hentede os. Der var mindst 3-4 etager på den båd. Der var masser af musik, snacks, en dame der kunne lave "tattoos" og vi havde et hypnose show. Der var 10 stykker som blev hypnotiseret, jeg ville så gerne, men der var ikke nok pladser. Det var det sjoveste nogensinde, og det virkede helt sikkert. Nathan og Josh blev hypnotiseret selvom de ikke engang var oppe på scenen, og det endte med at Josh løb direkte ind i en stolpe haha. Han kunne dog ikke huske noget bagefter. Okay, men efter showet var solen begyndt at stå op igen, og det var så smukt fra båden. Vi kom tilbage til det sted vi startede, og vi fik morgenmad. Der blev også uddelt gaver fra noget lodtrækning, og jeg vandt et gavekort til Starbucks på $10 - wuhuuuuuu. Det var den fedeste nat, og jeg vil helt sikkert aldrig glemme den. Man skulle tro jeg var træt dagen efter, men jeg var oppe hele dagen for jeg havde en masse at lave, så det endte med at jeg var oppe i 42 timer! 

Båååååål
HER KOMMER SÅ DA OGSÅ LIGE, HVAD JEG LAVEDE DAGEN EFTER 

Tog på stranden med disse skønne mennesker 
Bri, Becky og jeg 
Hun prøvede at skimboarde - første og sidste gang nogensinde 
Kitsap Pumas fodbold kamp med familien
Og Ali og jeg mødte vores kommende mand, hehe  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar