søndag den 9. juni 2013

Prom x2

Har nu været til hele to proms (heldige mig), og de var begge to fantastiske! Kingston prom er ved at være et stykke tid siden nu, tror det var i slutningen af april. Dagen inden tog jeg til Seattle med Taylor og Shelbie for at finde nogle sko, der kunne gå med min kjole. Vi fandt nogle super fede stilleter i Macy's. Jeg kunne for en gangs skyld have high heels, for min date var super høj, yessss. På prom dagen tog jeg hjem til Johanne, og vi gjorde os klar med hår, make-up og så videre. Det tog det meste af dagen, og der var stress på, for Johannes kjole skulle syes ind, hvilket tog lang, lang tid. Vi blev hentet af Nick og Hans, og vi kørte til Kingston waterfront. Der var så mange dernede - alle totalt dressed up! Vi tog billeder, og derefter kørte vi til færgen for at komme til Seattle. Da vi kom til Seattle tog vi en taxi til den restaurant, hvor vi skulle spise. Men vores taxi driver misforstod hvor vi skulle hen, så han droppede os af det forkerte sted. Så vi skulle gå to blocks, for at komme derhen. Bad luck. Vi var omkring 20 personer, som spiste på den her restaurant kaldet Benihana. Det var japansk mad, og hvert bord havde deres egen japanske kok som stod i midten og lavede mad - meget underholdende, når han kastede maden op i luften. Fik kylling, der var så spicy at jeg min mund simpelthen brændte. Da vi var færdige tog vi til selve prom, som blev holdt i en bygning nede ved havnen. Der var masser af musik, og det var super sjovt! De fandt prom king og queen, som vist er a big thing here. Både Hans og Nick var nomineret til prom king, og Nick vandt, så han skulle have den her totalt mærkelige krone på resten af aftenen. Da prom var slut tog vi færgen tilbage til Kingston, og vi tog tilbage til Johannes hus og faldt i søvn med det samme. Der var et kæmpe after-party, men vi var ikke allowed to go, hvilket var fint nok, for vi var super trætte. 
Mig og Johanne
Nick, Johanne, mig og Hans 
And again 

Fancy ticket 
Sidste lørdag havde vi jo så prom på min skole. Vores tema var Under The Sea, og det blev holdt i Seattle Aquarium. Om morgenen farvede og stylede Maggi mit hår. Derefter tog jeg til min veninde Taylor's for at låne hendes kjole. Ville ikke købe en helt ny en, da de ikke er helt billige. Men ville hellere ikke have den samme kjole på to gange. Derefter tog jeg til Bri's sammen med Becky, hvor vi gjorde os klar med make-up, falske øjenvipper og hele molevitten. De giver den hele armen herovre, når det er prom! Det var super stresset, men vi blev klar i tide til at tage ned til downtown Poulsbo, hvor vi mødtes med vores gruppe for at tage billeder. Da vi så havde taget omkring 2000 billeder, men 34 forskellige kameraer tog vi hen til Samanthas hus, for at spise. Vi fik lasagne, salat og den bedste chokolade lagkage - mums! Derefter tog vi til færgen, og over til Seattle. Seattle Aquarium ligger lige ud til vandet, og er kæmpe stort. Der var kæmpe dansegulv med dj, og hvis man gik ud bagved kunne man se alle fiskene. Der var også borde, hvor der stod folk og lavede super lækre smoothies og alle mulige slags sodas. Ved 11 tiden begyndte folk at tage andre steder hen. Vi havde lejet en partybus, så fedt! Vi kørte først lidt rundt i Seattle hen til Space Needle og Cannon beach, hvor vi kunne se hele byens skyline. Derefter kørte vi hele vejen tilbage til Poulsbo, som tager et par timer, når man ikke tager færgen. Tror vi kom hjem ved 3-tiden, og derefter tog jeg til Bri's igen og sov der. Det var en super god aften, specielt fordi jeg kunne tilbringe den med tre af mine bedste venner herovre, Bri, Becky og Travis + en masse andre selvfølgelig. 


Holly, mig, Emma, Becky, Bri og Samantha 
Dansk flag downtown! Og ja, jeg er ikke så brun - det er en spraytan, haha
Hele gruppen
Becky, moi, Bri og Samantha
Jacob og jeg på færgen
She's the best!
På færgen
Seattle Space Needle 
The ferries wheel in Seattle - så smuk, så smuk
I bilen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar